Rabu, 30 Mei 2012

Giveaway from Ideku Handmade

Ikutan giveaway lagi nih dan ini yang kedua kalinya ikut giveaway setalah yang kemarin gagal menang. hehe
But, nevermind. Karena aku banci kuis, ya udah ikutan aja lagi giveaway yang satu ini.
Oh iya giveaway yang satu ini unik loh.. Sama seperti giveaway yang aku ikutin sebelumnya, giveaway ini adalah handmade.. Keyen kan? Bagus-bagus loh hadiahnya..

Here's the list for 8 lucky readers:
1 Birdie Purse made by H&M (she got when she was on Eurotrip last Dec, lucky you :*)
1 Ms. Foxie Purse made by H&M (yes, this is also from Europe)
1 Post-It Notes Green
1 Post-It Notes Blue
1 Post-It Notes Red
1 Martha Stewart's Big Book
1 Rabbit Doll made by Ideku Handmade
1 Mushroom Plushie made by Ideku Handmade

How to win it?
- Follow Ideku Handmade's Blog
- Join Ideku Handmade Page on Facebook
- Join Ideku Handmade Twitter
- You don't need to choose what prize you like because I will pick the prize randomly for the winners.

- Leave a comment about Ideku Handmade. Anything :) And don't forget to put your e-mail.
- Put the Birthday Giveaway button on your sidebar.
- Please kindly repost this Birthday Giveaway as much as you can. And give the link to this blog.

And the most important thing is: Ideku Handmade Birthday Giveaway is open for EVERYBODY in this beautiful world!! I will sellect the winners randomly on June 30, 2012.



Kalo kamu penasaran sama giveway-nya.. Cepetan kunjungi blognya Kak Puri!! HOPEFULLY I CAN BE A ONE OF THE WINNER.. Pengen banget pours dari H&M!!

Minggu, 27 Mei 2012

Malang Tempoe Doeloe

Hi, come back at Malang Kembali Festifal Tempoe Doeloe VII  with theme World Heritage Site.
Ya ini dia acara tahunan di Kota Malang. Kota yang saya tinggali sekarang. Namanya aja Tempoe Doeloe berarti jadul kan ya? Yup, jadi isinya di Malang Tempoe Doeloe (MTD) ini seperti mengingat kembali masa-masa lalu. Mulai dari kostum, makanan, hingga sejarah, seni dan kebudayaan. Di MTD kita bisa nemuin komunitas sepeda onthel, mobil kuno, bahkan mobil yang pernah dipakai Bung Karno dan keluarganya pun dapat kita jumpai di sini. Kita juga bisa ngerasain gimana rasanya naik mobil bekas Bapak Presiden legendaris dan kebanggaan kita itu lo.
Di sini juga disediakan puluhan panggung yang isinya kebudayaan Jawa seperti tari, ludruk, karawitan, gendhing-gendhing dan masih banyak lagi. Kalau mau tau gimana MTD itu dateng aja ke Malang. 24-27 Mei. 




Seharusnya sih kita pakai kostum tempoe doeloe. Tapi berhubung gak punya kita malah pakek baju ginian. Padahal banyak banget kaula muda yang pakai kebaya waktu itu. Tempoe doeloe atmospher at MTD.


 with my boyfie Bias

A picture with adek kelas yang mayaksss!
#

Outfit:
Mumtaz-veil, Magnolia-Floral dress, Hamt & Kitch- Jeans outer, Ninety Degrees- Skinny, Classy Look- Wedges

Senin, 21 Mei 2012

Long time no see

Hello my readers! Long time no see ya.. I'm not busy or tired just I confused to write anything. hehe
So, here I'm with the little flower. On Saturday night, will going with my boyfie.





Shirt-Babebo, Jeans-Logo, Shoes-Classy Look